Har varit ledig sedan i onsdags, ledig fram tills onsdag. Härligt med lite ledighet efter knappt tre veckors lektioner.. Igår var vi på muren. Sjukt jobbigt! Mycket upp och ner. Ett bra träningspass inför tävlingen jag ska delta i, den 17e/18e. Skolan ordnar en idrottstävling, jag ska springa stafett 4x100m tillsammans med tre koreanska tjejer. Och helgen efter idrottstävlingen ska min klass delta i en sångtävling som skolan ordnar. Så övar mycket nu för att memorera texten. Känns spännande med två tävlingar, men kommer nog bli nervös när det närmar sig. I övrigt finns det inte så mycket att berätta. Studierna är svårare än förra terminen, kommer få plugga hårt. Men det är väl så det ska vara, det är värt det, och jag hinner med att ha kul och roa mig med kompisar också. Kram

1 kommentarer

Gärdsmygen

05 Oct 2014 08:04

Det låter spännande med både idrotts- och sångtävling. Att studierna blir svårare är kanske som du skrev naturligt, bra att du tycker det är värt det. Lycka till!

Kommentera

Publiceras ej